Jak zaprezentować nowy produkt w sklepie stacjonarnym?

 

  Chcesz zaprezentować nowy produkt w sklepie, ale nie masz pomysłu jak to zrobić? Skorzystaj z poniższych porad i spraw, że Twoi klienci szybko zauważą nowość i skuszą się na zakupy.

  Nowości w sklepie powinny być dobrze wyeksponowane na tle innych i w tym celu należy dobrze zaplanować umiejscowienie produktu, sposób pokazania, informacje o produkcie i coś, co przyciągnie spojrzenie. Klienci często są wzrokowcami, kupują oczami i wygląd stoiska czy oprawy, gdzie znajduje się nowy produkt, wpływa na ich wybór.

  Nowy produkt w sklepie najlepiej jest ustawić w miejscu największego ruchu, czyli w pobliżu kas czy wejścia. Powinien on przyciągać i być z daleka widoczny, dlatego odpowiednim miejscem są specjalne stojaki np. tekturowe Stprint, które dodatkowo mogą pokazywać produkt w różnych ujęciach. Mając już miejsce i dobrze widoczne stanowisko czas zadbać o sam produkt i informacje o nim. Na półkach powinien być zapas produktu, dobrze widoczna etykieta z ceną i ulotki na temat nowości i sam napis „nowość”. Takie rzeczy zawsze przyciągają, ze względu na ludzką ciekawość.

  Ekspozycja nowego produktu to połowa sukcesu w dotarciu do jak największego grona klientów i osób, które mogą być zainteresowane daną rzeczą i zakupem. Nie wciskaj nowości na półki między inne rzeczy, tam "zginie" i przez długi czas może być niezauważony. Spraw, aby już po przekroczeniu drzwi klient zobaczył nowość i zwrócił na nią uwagę.




Współpraca reklamowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, czas nie pozwala mi na każdy odpowiedzieć, ale wszystkie czytam i cieszę się, że zostawiasz po sobie ślad. Komentarze z linkami są usuwane.

Wypowiadając się na blogu zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Anszpi blog , Blogger