30.01.2018

Męskie zamówienie z Zaful


Witajcie!


  Przychodzę dziś do Was z prezentacją ubrań, jakie zamówiłam dla swojego męża w sklepie Zaful. Zamówienie dotarło do mnie w ciągu trzech tygodni, a co znajdowało się w środku możecie zobaczyć poniżej. Zapraszam.




  Pierwszą rzeczą, która mi się spodobała była sportowa bluza i nie zastanawiając się długo wrzuciłam ją do koszyka. Bluza, która otrzymałam wygląda identycznie jak ta na zdjęciach sklepu, jest solidnie wykonana. Materiał jest gruby i przyjemny w dotyku, od środka bluza posiada podpinkę. Rozmiar to xxl , choć takie małe, ponieważ bluza jest dopasowana. KLIK




  Drugą zamówioną rzeczą była koszulka. Gdy ją zobaczyłam to trochę się zdziwiłam, materiał jest bardzo cienki i sam rozmiar zaniżony. Mój mąż nosi koszulki l/xl, więc zamówiłam xl. Koszulka jest mocno dopasowana do sylwetki, ale leży całkiem dobrze. KLIK



  W sklepie Zaful (KLIK) na obecną chwilę trwają promocje walentynkowe, jeśli macie ochotę z nich skorzystać to polecam:  Zaful valentine's day sales (KLIK) i Zaful valentines day 2018 (KLIK).




  Jak się Wam podobają ubrania, które zamówiłam?


Pozdrawiam,
Anszpi

54 komentarze:

  1. Bluza bardzo fajnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna bluza. Spodobałaby się mojemu facetowi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dla faceta nic nie zamawiam, bo ciezko z rozmiarem tam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mój chłopak też nie lubi zbyt mocno dopasowanych koszulek. ta jest ładna

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta koszulka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę dokładnie przejrzeć kategorię dla mężczyzn, aby znaleźć coś ciekawego dla narzeczonego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszymy się, że zakupy udane :) Oj zaful to sklep godny polecenia i będziemy to mówić aż do śmierci :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi sie ta bluza. Jest w stylu mojego meza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ta bluza, do tego jest w ładnej kolorystyce, więc chętnie zamówiłabym ją dla swojego chłopaka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czemu ale ostatnio bardziej podobają mi się męskie rzeczy na ich stronie, bardzo fajne zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluza całkiem fajna. Mojemu mężowi napewno by się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  12. bluza jest fajna, pokazę mezowi !

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna zarówno bluza jak i koszulka :) mojemu mężowi myślę, że by się podobały obie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. te bluzy xxl to jak L dla mnie. ale bluza bardzo ladna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna ta bluza :-) myślę, że spodobałaby się mojemu narzeczonemu :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja właśnie przez te rozmiary nigdy nic ubraniowego tam nie zamawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w ZAFUL nie lubię kupować bo ciężko dla mnie z rozmiarem - chociaż mają tam najlepsze jakościowo ciuchy z chińskich sieciówek - stąd wyższe ceny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mojemu kochanemu te propozycje by się nie spodobały, jakoś nie ten styl, mimo to na ich stronie w polecanych linkach coś tam wypatrzyliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię zamawiać w tych sklepach, zawsze znajdę w nich coś interesującego :)
    Klik - 24,45$, 14,49$, :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bluza podoba mi się najbardziej. Ale nie wiem jak z rozmiarem, bo akurat nie lubi dopasowanych rzeczy, tylko raczej luźne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne rzeczy, ale niestety już wyprzedane:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluza bardzo mi się podoba :) Ma idealne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bluza bardzo fajna, ja jeszcze nie zamawiałam nic z męskiego działu, a jak widać warto :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne rzeczy, zazdroszczę green screenu! Obserwuję i pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Polo się bardzo ładnie i elegancko prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bluza jest świetna :) Może zamówię mojemu mężowi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo i nie, bo już niedostępna :D

      Usuń
  27. Też czasami zamawiam męskie rzeczy :D czasami trafiaja sie buble :/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nic nie wpadło mi w oko niestety..

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja już nic męskiego nie zamawiam bo zawsze trafiam niestety w zły rozmiar.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mój mąż nie przepada za takim koszulkami, a bluz nie nosi wcale hihi więc raczej się nie skuszę 😉

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny wybor! Moze i ja zbajde cos dla mojego chlopaka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Obie rzeczy fajne, już w tym rozmiarze wyprzedane :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bluza fajna, tylko szkoda, że ich rozmiarówka jest taka dziwna :/

    OdpowiedzUsuń
  34. Mój mąż nosi XL zawsze zamawiam dla niego 3 Xl i w 80 % trafiam z rozmiarem. Bluza wygląda fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja nie zamawiam dla facetka nigdy, bo nosi normalnie rozmiar XXL, to musiałabym chyba zamówić z 5XL żeby pasowało ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. Calkiem niezle ;) nigdy nie przegladalam meskiej strefy w tym sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Całkiem fajne rzeczy :) Ja nigdy jeszcze nie zamawiałam nic mojemu facetowi na Zaful :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Myślę, że ta bluza spodobała by się mojemu mężowi.

    OdpowiedzUsuń
  39. Mój Mąż nie chce nigdy nic z tych Chińkich sklepów :D :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  40. Bluza bardzo ciekawa, ja raczej tylko sobie zamawiam z ego sklepu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, czas nie pozwala mi na każdy odpowiedzieć, ale wszystkie czytam i cieszę się, że zostawiasz po sobie ślad.

Wypowiadając się na blogu zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.